Obchodní podmínky

Provozovatel obchodu a internetového obchodu:

Mgr. Jiří Reichert
Lidická 9
746 01 Opava
IČ: 73000299
DIČ: CZ6810210132
Bankovní spojení: ČSOB Opava
Číslo účtu: 278526701/0300
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Adresa provozovny:

Sportovní kurzy.cz
Jaselská 31
746 01 Opava
Telefon: +420 601 363 122

Jak nakupovat:

Zboží si můžete vybrat výběrem podle kategorií e-shopu po kliknutí na políčko E-shop v hlavním menu, nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li název zboží, které hledáte. Jste-li již rozhodnuti, zvolte "PŘIDAT DO KOŠÍKU". Velikosti, nebo barevné kombinace uveďte v odpovídajícím políčku. Na stránku košíku se dostanete také stisknutím ikonky košíku v pravém horním rohu. Na této stránce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu. Nyní musíte zadat do formuláře údaje potřebné k realizaci dodávky, fakturační adresu a pokud je jiná i adresu dodací. Pokračujte rolování do spodní části košíku, kde zadáte způsob platby a dopravy. Musíte také potvrdit souhlas s obchodními podmínkami ve vyznačeném boxu, Kliknutím na "POTVRDIT OBJEDNÁVKU" bude Vaše objednávka zaslána k vyřízení.

Potvrzení objednávky:

Po obdržení objednávky Vás budeme kontaktovate-mailem, nebo telefonicky nejpozději do příštího pracovního dne. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš operátor.

Způsoby platby: 

V současné době nabízíme platbu předem - převodem na náš bankovní účet, dobírkou při převzetí zboží, prostřednictvím služby PAYPAL (musíte mít zaveden účet), nebo osobní odběr v našem opavském obchodě v hotovosti a nebo platební kartou. V případě jakýchkoliv změn nás kontaktujte. Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.

Evidence tržeb:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Expedice:

Není-li v popise objednaného výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno okamžitě.

Proč nakupovat u nás:

Nabízíme zboží, které sami dlouhodobě používáme na sportovních kurzech a sportovních akcích. Kvalitu máme osobně vyzkoušenou a můžeme se s Vámi o své zkušenosti podělit. Účastníci našich akcí mohou získat při nákupu slevu.

Možnost vyzkoušení:

Objednané zboží si také můžete osobně vyzkoušet i vyzvednout u nás v Opavě. Taktéž si můžete domluvit testování konkrétního produktu na našich testovacích akcích.

Seriózní přístup:

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Již přes dvacet let pořádáme sportovní kurzy a jiné sportovní akce pro velké množství lidí, kteří se nám pravidelně vrací. Naše činnost je dlouhodobě založena na vzájemné důvěře. Na stejných principech je založen i náš sportovní obchod.

Ochrana osobních údajů:

Veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ atd.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla jinak sdělena, jsou námi považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Sportovní kurzy.cz tyto údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, kurýrní služba DPD a pod.), a to pouze v nutném rozsahu.

Lhůta pro vrácení zboží:

Jako soukromá osoba (bez IČ), máte v souladu se zákonem možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zboží, které budete zasílat zpět na adresu našeho obchodu (Sportovní kurzy.cz, Jaselská 31, 746 01 Opava), musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku a doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 14-ti kalendářních dnů.

Odpovědnost:

Neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z našich webových stránek. Neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu:

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Přihlaste se
k odběru novinek